1-تعريف مشخصات شركت از منوي مديريت سيستم =)) گزينه تنظيمات سيستم

2-تعريف سال مالي جاري شركت در صورت عدم تعریف سال مالی جدید از منوي حسابداري قسمت تنظیمات پایه

3-تعريف حسابهاي تفصيلي شامل بانكها ، كاركنان شركت ، اشخاص ، موسسات و ادارات مرتبط ، فروشگاههای مصرف و ... از منوی حسابداری =)) قسمت تنظیمات پایه

4- تعريف اموال و استهلاك  اموال شركت از منوي اموال و استهلاكات

5- ارتباط دادن حسابهای معین با حسابهای تفصیلی مرتبط درصورت نياز از منوی حسابداری=)) قسمت تنظیمات پایه =)) گزينه ارتباط معین با تفصیلی

۶- در منوي سيستم وام ، سرمايه اعضاء شركت ثبت كنيد.

۷- ثبت سند افتتاحیه :

۷-1- تهيه تراز مالی (خلاصه حساب) شركت بتاريخ پایان سال مالی قبل و ثبت آن در سند افتتاحيه از منوي حسابداري =)) گزينه سند افتتاحيه

۷-2- در هنگام ثبت سند افتتاحيه با كليك بازخواني آرتيكل ها ،  كليه آرتيكلهاي توليد شده (مانده حسابها) در قسمتهاي موجودي اوليه كالاها ، اموال و سرمايه اعضاي ثبت شده ، بصورت اتوماتيك در سند افتتاحيه درج ميشوند.

۷-2- ثبت موجودی بانکها و سایر حسابهای شرکت به نقل از تراز مالی در سند افتتاحیه